26 kwietnia 2017

Regulamin

Data publikacji: 21.04.2017 r.

Za pośrednictwem strony www.businessteps.pl możliwy jest zakup szkoleń online i stacjonarnych opisanych na stronie.

Sprzedaż szkoleń prowadzi spółka BusinesSteps z siedzibą na ul. Izbickiej 1, 04-838 Warszawa, reprezentowana przez Izabelę Czyżewską i Paulinę Ptaszyńską.

Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail biuro@businessteps.pl

  • 1

Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu Szkolenia w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 kodeksu cywilnego),
  2. Szkolenie – kurs online lub stacjonarny, stanowiący treść cyfrową w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
  3. Nabywca – podmiot, który dokonał zakupu Szkolenia za pośrednictwem Strony,
  4. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem, businessteps.pl/regulamin
  5. BusinesSteps – BusinesSteps Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Izbickiej 1, 04-838, NIP: 9522161764, REGON 36709200600000 o kapitale zakładowym 5000 zł,
  6. Strona – strona dostępna pod adresem www.businessteps.pl,
  7. Sprzedawca – BusinesSteps Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Izbickiej 1, 04-838, reprezentowana przez Izabelę Czyżewską i Paulinę Ptaszyńską – Zarząd Spółki,
  8. Użytkownik – podmiot przeglądający zawartość Strony.
  • 2

Postanowienia wstępne

  1. Za pośrednictwem Strony, Sprzedawca prowadzi sprzedaż Szkolenia.
  2. Do dokonania zakupu za pośrednictwem Strony oraz korzystania z zakupionego Szkolenia nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Użytkownika. Wystarczające są:
    1. dostęp do Internetu,
    2. standardowy system operacyjny,
    3. standardowa przeglądarka internetowa,
    4. posiadanie aktywnego adresu e-mail,
    5. program do otwierania plików “.pdf”.
  3. Użytkownik nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.
  • 3

Prawa autorskie

  1. Szkolenie stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  2. Prawa autorskie do Szkolenia przysługują Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca poucza Użytkowników i Nabywców, że powielanie i rozpowszechnianie Szkolenia bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie przysługujących Sprzedawcy praw autorskich, co pociąga za sobą odpowiedzialność cywilną oraz odpowiedzialność karną naruszyciela zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (U. 1994 nr 24 poz. 83).
  4. W przypadku naruszenia przez Nabywcę autorskich praw do Szkolenia przysługujących Sprzedawcy, Sprzedawca, niezależnie od dochodzenia swoich roszczeń na drodze postępowania cywilnego, może uniemożliwić Nabywcy dostęp do Szkolenia.
  • 4

Cena Szkolenia i jego zawartość

  1. Cena Szkolenia jest zgodna z cennikiem podanym na stronie businessteps.pl
  2. Szkolenie składa się z prezentacji w formie filmów i plików dostarczanych Nabywcy zgodnie z § 6 ust. 3 i 4 Regulaminu.
  3. Szkolenie składa się z materiałów tekstowych oraz audiowizualnych.
  4. Szkolenie przygotowane jest w języku polskim.
  5. Szkolenie udostępniane będzie przez Sprzedawcę na specjalnie przygotowanej w tym celu przez Sprzedawcę stronie internetowej. Niektóre elementy wchodzące w skład Szkolenia mogą zostać udostępnione do pobrania na dysk urządzenia Nabywcy.
  6. Cena Szkolenia obejmuje również dodatkowe świadczenia Sprzedawcy na rzecz Nabywcy związane ze Szkoleniem: grupa wsparcia dla uczestników Szkolenia na Facebooku, w której uczestniczy Sprzedawca oraz wsparcie e-mail związane ze Szkoleniem zapewniane przez Sprzedawcę.
  • 5

Zakup Szkolenia

  1. W celu zakupu Szkolenia, Użytkownik musi kliknąć w przycisk “Dodaj do koszyka dostępny na Stronie.
  2. Po kliknięciu w przycisk “Dodaj Koszyka”, Użytkownik może kontynuować zakupy, jeśli chce je zakończyć, musi kliknąć przycisk „Zobacz koszyk”, a następnie przycisk „Przejdź do kasy”, po czym zostanie przeniesiony na kolejną stronę BusinesSteps zawierającą formularz zamówienia, który Użytkownik musi wypełnić.
  3. Jeśli Użytkownik chce otrzymać rachunek dokumentujący zakup Szkolenia, powinien zaznaczyć w uwagach “Chcę otrzymać fakturę VAT”.
  4. Użytkownik musi również zaakceptować Regulamin – akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania zakupu Szkolenia.
  5. W celu finalizacji zamówienia, Użytkownik musi kliknąć w przycisk “Kupuję i płacę”.
  6. Po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę”, Użytkownik zostanie przeniesiony na stronę Operatora Płatności celem dokonania zapłaty za Szkolenie lub otrzyma mail z informacjami niezbędnymi do przelewu opłaty za wybrane szkolenie.
  7. Z chwilą dokonania płatności, między Użytkownikiem a Sprzedawcą dochodzi do zawarcia umowy o dostarczanie treści cyfrowych w postaci Szkolenia.
  • 6

Korzystanie ze Szkolenia

  1. Szkolenie zostanie dostarczony Nabywcy drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia, o którym mowa w § 5 ust. 2 Regulaminu, poprzez przesłanie na adres mailowy Nabywcy linków umożliwiającego uzyskanie dostępu do Szkolenia. W skład Szkolenia wchodzą odrębne moduły przygotowane przez prowadzących będących jednocześnie Organizatorami Szkolenia.
  2. Szkolenie zostanie dostarczony Nabywcy w całości.
  3. Nabywca będzie mógł uzyskać jednorazowo dostęp do Szkolenia przez okres 30 dni od chwili dostarczenia Nabywcy całości Szkolenia zgodnie z ust. 3 powyżej, w dowolnie wybranym przez siebie momencie, korzystając z linków, o którym mowa w ust. 1 powyżej.
  4. W toku korzystania przez Nabywcę ze Szkolenia, w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy będą odnotowywane podejmowane przez Nabywcę działania. W tym celu wykorzystywane mogą być pliki cookies, o których mowa w § 9 Regulaminu.
  • 7

Odstąpienie od umowy

  1. Nabywca ma prawo odstąpić od umowy o dostarczanie treści cyfrowych w postaci Szkolenia bez podawania przyczyny w terminie14 dni od dnia zawarcia umowy.
  2. Aby odstąpić od umowy, Nabywca musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną (biuro@businessteps.pl).
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Nabywca wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Nabywcy prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Nabywcy wszystkie otrzymane od Nabywcy płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  • 8

Odpowiedzialność za wady

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Nabywcy Szkolenie wolne od wad.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Nabywcy, jeżeli Szkolenie ma wadę fizyczną lub prawną.
  3. Reklamacje dotyczące Szkolenia można składać, przesyłając stosowną wiadomość na adres biuro@businessteps.pl Reklamacja powinna zawierać opis stwierdzonych wad Szkolenia oraz oczekiwania Nabywcy związane z reklamacją.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Nabywcę reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.
  • 9

Dane osobowe i pliki cookies

  1. Administratorem danych osobowych Nabywcy jest Sprzedawca.
  2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Nabywcy wyłącznie w celu realizacji zawartej umowy.
  3. Podanie danych osobowych przez Nabywcę jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji umowy.
  4. Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Nabywcy również w innym celu niż realizacja zamówienia po uprzednim uzyskaniu stosownej zgody Nabywcy.
  5. Sprzedawca gwarantuje poufność wszelkich udostępnionych mu danych osobowych.
  6. Kupującemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  7. Sprzedawca wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika lub Nabywcy (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Sprzedawcy.
  8. Sprzedawca przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika lub Nabywcy, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach statystycznych, marketingowych, w celu zapewnienia prawidłowego działania Strony oraz śledzenia działań Nabywcy podejmowanych w ramach korzystania ze Szkolenia.
  9. Sprzedawca informuje Użytkownika i Nabywcę, że istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika i Nabywcy. W takiej sytuacji, korzystanie ze Strony lub Szkolenia przez Użytkownika lub Nabywcę może być utrudnione.
  10. Sprzedawca wskazuje, że pliki cookies mogą być przez Użytkownika lub Nabywcę usunięte po ich zapisaniu przez Sprzedawcę, poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.
  • 10

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi za pośrednictwem Strony umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
  4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  • 11

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na Stronie.
  2. Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bussinessteps sp. z.o.o w celach marketingowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926). XYZ informuje, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma XYZ z siedzibą w (tu dokładny adres firmy). Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.