Promocja!

Umowa zlecenie dla pracownika obsługi sekretariatu wraz z zakresem obowiązków

Original price was: 149,00 zł.Current price is: 99,00 zł.

Oferuję szablon umowy zlecenie dla osoby pracującej w sekretariacie szkoły językowej – oparty na moim 15-letnim doświadczeniu prowadzenia własnej placówki.

Umowa zawiera zapisy zabezpieczające Twoje interesy m. in. dzięki klauzuli poufności i zakazowi konkurencji.

Ważnym załącznikiem do umowy jest zakres obowiązków.

To dokument szczegółowo opisujący czynności, jakie na stanowisku Customer Service Specialist w szkole językowej wykonywane są cyklicznie:

  • codziennie/regularnie
  • 1-3 razy w tygodniu
  • raz na dwa tygodnie
  • 1 raz na miesiąc
  • 1 raz na pół roku
  • 1 raz na rok

Zakres powyższy obejmuje wszystkie istotne aspekty funkcjonowania szkoły językowej w zakresie administracji.

Ułatwia organizację pracy sekretariatu i będzie dla Ciebie pomocny w:

  • zatrudnieniu pracownika na stanowisko administracyjne (zakres obowiązków równie dobrze można zastosować przy umowie o pracę)
  • opisie stanowiska pracy
  • wytyczeniu obowiązków pracownika sekretariatu
  • wdrażaniu i szkoleniu nowo zatrudnianego pracownika w obowiązki
  • zlecaniu i egzekwowaniu wykonywania zadań administracyjnych

Zakres porządkuje ogrom czynności, jakie są z różną częstotliwością, ale regularnie wykonywane w szkole językowej.

Opis

Umowy zawierają najważniejsze zapisy wymagane w umowie zleceniu.

Po zakupie otrzymasz plik w formacie word, otwarty do edycji, z wyraźnie zaznaczonymi miejscami do wypełnienia przez Ciebie (dane firmy,  stawki, nr rachunku bankowego itp.). Pobierz go na swój dysk.

Przeczytaj uważnie treść  umowy i dostosuj dane firmy i szczegóły do swoich potrzeb!

 

Może spodoba się również…